Idealne owoce z witaminą C

Zimowa dieta powinna być bogata w owoce i warzywa, dlatego że produkty te zawierają bardzo duże ilości witamin i składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i utrzymania homeostazy naszego organizmu. Owoce, zwłaszcza te krajowe, zawierają zestaw niezbędnych substancji, które wspomagają nasze zdrowie. Zwolennicy diety związanej z konkretną lokalizacją przyznają, że każdy organizm najlepiej funkcjonuje wtedy, gdy zasilany jest produktami, które normalnie występują w strefie klimatycznej, w której mieszka dana osoba.

Dlatego również dla nas, mieszkających w środkowej Europie świetnym źródłem witamin powinny być owoce jagodowe. Są one uprawiane u nas od wieków, co więcej w wielu przypadkach wyrosną w stanie naturalnym, zatem są w pełni zaadoptowane dla naszej strefie klimatycznej. Borówki, jagody, maliny, a również inne owoce leśne mają duże ilości witaminy C witamina C jest bardzo mocnym antyoksydantem, który zabija wolne rodniki i tym samym opóźnia procesy starzenia się komórek, a też całego organizmu. Borówki bogate w witaminę C mogą stanowić doskonałe źródło antyoksydantów w diecie zimowej. Należy je Oczywiście wcześniej zakonserwować, ususzyć bądź zamrozić. Straty składników pokarmowych, w tym straty cennej witaminy C będą nieznaczne, a mimo to będziemy mogli się cieszyć zimą doskonałym smakiem zdrowych owoców, które zawierają składniki konieczne dla rozwoju naszego organizmu. Taka dieta niewątpliwie przysłuży się również osobom, które prowadzą dietę odchudzającą.

Dodatkowe informacje: borówki.

Możesz śledzić komentarze tego wpisu przy pomocy kanału RSS 2.0. Możesz zostawić komentarz lub wysłać sygnał trackback ze swojego bloga.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móć komentować.